• Pilates mat

    Pilates mat je program vježbi klasičnog Pilatesa (pure Pilates i prepilates) koji se izvodi na strunjači sa ili bez rekvizita. Vježba se u malim grupama
    +Read More
  • Pilates na reformerima

    Što je reformer? Malo ljudi čulo je za ovu izvornu Pilatesovu spravu. Klizna podloga, federi, trake, opruge i kotačići! Na prvi pogled, Reformer može biti
    +Read More
  • Vinyasa Yoga

    Vinyasa Yoga je jedna od dinamičnih vrsta yoge koja intenzivno povezuje dah i pokret izgrađujući fleksibilnost, snagu i pokretljivost tijela. Obilježava ju dinamično fluidno vježbanje
    +Read More
  • Antigravity fitness

    Sustav Zero-compression inversion, odnosno inverzije bez kompresije, osmislio je i licencirao profesionalni Brodwayski plesač i koreograf, amerikanac Christopher Harrison. Ozljeda koljena 1990.godine inspirirala ga je
    +Read More
  • Yoga Restorative / Rasteretna yoga

      Ukoliko ste po cijele dane u pognutom (flektiranom) položaju trupa i loše se držite, rasteretna yoga u hammocima (svilenim maramama)  donosi vam brojne benefite
    +Read More
  • Masaže

      Vrste masaža: medicinska, sportska , anticelulitna, refleksoterapija i aroma masaža. 30min = 110kn  45min = 150kn  60min = 200kn    60min = 230kn Magnezij masaža protiv grčeva u mišićima
    +Read More
  • Vježbe za kralježnicu

    Vježbe za kralježnicu dijelimo u tri grupe vježbi: 1. Vježbe za vratni dio kralježnice 2. Vježbe za torakalni dio kralježnice 3. Vježbe za lumbalni dio kralježnice
    +Read More
  • Kružni trening

    Kružni trening obuhvaća Pilatesove sprave: wunda chair, combo chair i ladder barrel (bačvicu) te vježbe na TRX-u i s gymstickom (posebni rekvizit koji ima gume
    +Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Drugačiji od drugih!

Po čemu smo drugačiji od drugih?

Želite vježbati, ali nikako ne možete uskladiti dolazak na trening u  točno određeni termin?

  • Zbog toga vam nudimo fleksibilnost u dolascima na vježbanje i mijenjanje termina prema dogovoru.
  • Nadoknadu propuštenog termina u tekućem mjesecu.
  • Dolazak u zadnji čas u grupu ukoliko u njoj ima mjesta.

Princip timskog rada:

  • odgoditi termin možete najkasnije 6h prije vašeg termina, kako bi se drugim klijentima omogućio dolazak na taj sat, ali kako bi se i vama također omogućio dolazak u neku drugu grupu.
  • poslije podnevne grupe mogu odgoditi termin do podneva, a jutarnje grupe do 22h prethodnog dana.
  • članarina vrijedi mjesec dana od datuma upisa (npr. od 12.5. do 12.6.)
  • propušteni i na vrijeme otkazani sat može se nadoknaditi u tom razdoblju od mjesec dana koliko vrijedi članarina.
  • članarina nije prenosiva u slijedeći mjesec
  • ljeti članarina vrijedi 2 mjeseca, tj. od 1.7. do 31.8.