• Pilates mat

    Pilates mat je program vježbi klasičnog Pilatesa (pure Pilates i prepilates) koji se izvodi na strunjači sa ili bez rekvizita. Vježba se u malim grupama
    +Read More
  • Akcije

    Iskoristite akcije za naše stalne članove: Gratis sat • Rođendanski popust • Novi član
    +Read More
  • Pilates na reformerima

    Što je reformer? Malo ljudi čulo je za ovu izvornu Pilatesovu spravu. Klizna podloga, federi, trake, opruge i kotačići! Na prvi pogled, Reformer može biti
    +Read More
  • Pilates na wunda chairu

    Kao i reformer, wunda chair (stolac) je još jedna sprava za vježbanje konstruirana od Josepha Pilatesa.Sama ideja krenula je od najobičnije fotelje koju je Joseph
    +Read More
  • Vinyasa Yoga

    Vinyasa Yoga je jedna od dinamičnih vrsta yoge koja intenzivno povezuje dah i pokret izgrađujući fleksibilnost, snagu i pokretljivost tijela. Obilježava ju dinamično fluidno vježbanje
    +Read More
  • Manualna gimnastika

    Manualna medicinska gimnastika – skup različitih oblika vježbanja s naglaskom na prilagodbu vježbe zdravstvenom stanju pacijenta u cilju poboljšanja zdravstvenog stanja. Izvodi se uz asistenciju i
    +Read More
  • Vježbe za kralježnicu

    Vježbe za kralježnicu dijelimo u tri grupe vježbi: 1. Vježbe za vratni dio kralježnice 2. Vježbe za torakalni dio kralježnice 3. Vježbe za lumbalni dio kralježnice
    +Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Vinyasa Yoga

Vinyasa Yoga je jedna od dinamičnih vrsta yoge koja intenzivno povezuje dah i pokret izgrađujući fleksibilnost, snagu i pokretljivost tijela. Obilježava ju dinamično fluidno vježbanje kojim se jogijeke asane povezuju u jednu cjelinu.

Uz odličan tonus mišića, fleksibilnost i gibljivost, a zahvaljujući ovladavanju koordinacijom disanja i pokreta, ujedno se poboljšava koncentracija, postiže smirenje i otklanja stres.
Kod izvođenja vježbi yoge postiže se sklad daha, pokreta i energije, koji su blisko povezani. Dah vodi pokret, pokret vodi pogled koji usmjerava naše misli iz vanjskog na unutrašnje, jačajući sklad tijela, uma i duha.

Sat započinje polaganim zagrijavanjem, nastavlja se pozdravima Suncu, nizom stajaćih asana, sjedećih asana, ravnotežama, rotacijama, inverzijama, te završnim disanjem i istezanjem mišića.

U čemu je osnovna razlika joge i Pilatesa?

Autor Pilatesa, Joseph Pilates, bio je inspiriran istočnjačkim i zapadnjačkim metodologijama u razvoju svog programa tjelovježbe, tako da između Pilatesa i joge postoje mnoge sličnosti. No, disanje je drugačije. U vježbama Pilatesa traži se povlačenje trbuha prema kralježnici i aktiviranje mišića cora, dok se u vježbama yoge trbuh pri udahu slobodno širi. Pilates metoda vježbanja se prvenstveno temelji na preciznom i kontroliranom pokretu, a vježbanje joge na dužem zadržavanju i opuštanju u određenom položaju.

Vinyasa yoga