• Pilates mat

    Pilates mat je program vježbi klasičnog Pilatesa (pure Pilates i prepilates) koji se izvodi na strunjači sa ili bez rekvizita. Vježba se u malim grupama
    +Read More
  • Akcije

    Iskoristite akcije za naše stalne članove: Gratis sat • Rođendanski popust • Novi član
    +Read More
  • Pilates na reformerima

    Što je reformer? Malo ljudi čulo je za ovu izvornu Pilatesovu spravu. Klizna podloga, federi, trake, opruge i kotačići! Na prvi pogled, Reformer može biti
    +Read More
  • Pilates na wunda chairu

    Kao i reformer, wunda chair (stolac) je još jedna sprava za vježbanje konstruirana od Josepha Pilatesa.Sama ideja krenula je od najobičnije fotelje koju je Joseph
    +Read More
  • Vinyasa Yoga

    Vinyasa Yoga je jedna od dinamičnih vrsta yoge koja intenzivno povezuje dah i pokret izgrađujući fleksibilnost, snagu i pokretljivost tijela. Obilježava ju dinamično fluidno vježbanje
    +Read More
  • Manualna gimnastika

    Manualna medicinska gimnastika – skup različitih oblika vježbanja s naglaskom na prilagodbu vježbe zdravstvenom stanju pacijenta u cilju poboljšanja zdravstvenog stanja. Izvodi se uz asistenciju i
    +Read More
  • Vježbe za kralježnicu

    Vježbe za kralježnicu dijelimo u tri grupe vježbi: 1. Vježbe za vratni dio kralježnice 2. Vježbe za torakalni dio kralježnice 3. Vježbe za lumbalni dio kralježnice
    +Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Pilates na reformerima

Što je reformer?

Malo ljudi čulo je za ovu izvornu Pilatesovu spravu.

Klizna podloga, federi, trake, opruge i kotačići! Na prvi pogled, Reformer može biti sprava zastrašujućeg izgleda. Unatoč njegovom srednjovjekovnom nazivu, Reformer je zapravo nevjerojatno elegantan. Pruža precizno podešavanje svake vježbe i to svakom klijentu osobno kako bi osobe različite konstitucije i s različitim psihofizičkim sposobnostima mogle vježbati na njemu.

  • Spravu reformer konstruirao je Joseph H. Pilates na temelju fizioterapeutskih saznanja.
  • Sama ideja o reformeru nastala je za vrijeme 1. Svjetskog rata kada je J. Pilates na bolničke krevete konstruirao manje opruge, federe i trake pomoću kojih su se ranjenici koji su tada bili imobilizirani za bolničke krevete puno brže rehabilitirali od onih koji su samo mirovali.

Prednost vježbanja na reformeru u odnosu na sprave u teretani je u tome što jedan reformer zamjenjuje stotinu sprava u teretani. Osim toga, oblikuje mišiće, a ne ''pumpa'' ih, zatim ih još dodatno isteže i čini izduženim tj. vretenastim.
Njegova prednost je i u simetriji, odnosno jednakom opterećenju lijeve i desne strane tijela prilikom vježbanja.  Naime, kod većine ljudi statika tijela je poremećena i asimetrična, a sama podjela na ljevake i dešnjake podrazumijeva da je jedna strana tijela jača i razvijenija od druge.

Redovitim vježbanjem dolazi do većeg stupnja simetrije, odnosno jačanja inače slabije strane tijela. Na taj način statika tijela dovodi se u ravnotežu, držanje tijela se poboljšava, kretanje postaje pravilnije, što u konačnici smanjuje rizik od oboljenja i poremećaje kralježnice i muskulature.

Reformer s pola trapeza (kakvog imamo u studiju ''Vježbajmo zajedno'') pruža kompletno jačanje i istezanje cjelokupne muskulature tijela uzimajući u obzir sva načela Pilatesa te kombinirajući značajke basic reformera i još jedne Pilatesove sprave pod nazivom Cadillac čini idealan spoj vježbi i zadovoljstva.

Pilates na reformerima